Like us on Facebook


čtvrtek 10. března 2016

CURRENT MAKEUP FAVOURITES #1



Pro mě platí, že čím míň makeupu, tím líp. Nechápejte mě špatně, miluju líčení a jsem schopná strávit několik hodin sledováním makeup youtuberů (znáte Nikkie Tutorials? ta holka je fakt bohyně!). Rozdíl je v tom, že já si většinou vystačím s řasenkou, korektorem a balzámem na rty a full makeup si nechávam na různé akce nebo prostě na dny, kdy mám čas a náladu si s ním vyhrát.

Luxus minima makeupu si bohužel nemůžu dovolit tak často, jak bych chtěla. Mám smíšenou problematickou pleť a jsou dny, kdy mi pupínky na obličeji (dlužno dodat, že mi chybí sebeovládání je nemačkat, což jim taky nepomáhá) nezakryje ani sebelepší korektor, leda v souvislé vrstvě. V tu chvíli přichází na řadu makeup. Kdo máte mastnější pleť, tak víte, jak těžké je sehnat vhodný makeup. Z mých předchozích zkušeností můžu říct, že i při použití podkladové báze jsem se po pár hodinách leskla a nebo makeup z mastnějších částí obličej prostě zmizel. Druhým extrémem byly makeupy, které mi obličej vysušily a celý problém se tak ještě zhoršil. Nemluvě o tom, jak zvýrazňovaly stroupky a suchá místa kolem nich. Dnes bych vám chtěla ukázat dva produkty které poslední dobou používám nejčastěji a nedám na ně dopustit.

Prvním je Double Wear Makeup od Estee Lauder. Klasický tekutý makeup, který má po zaschnutí nádhernou sametovou texturu. Je lehký, dobře kryje a vůbec nevím, že ho na obličeji mám. Velkým plus je také ochranný faktor SPF10, který u makeupů není úplně pravidlem, ale pro mě je hodně důležitý. Jedinou drobnou nevýhodou je absence dávkovače (dá se dokoupit), takže je trochu problém dostat z lahvičky to správné množství. S trochou cviku to ale jde v pohodě. Pokud hledáte kvalitní makeup nejen pro mastnější pleť do 1000 Kč, pak můžu Double Wear jen doporučit. Za dobrou cenu je k dostání třeba tady

K makeupu určitě patří tvářenka (pokud máte rádi vampire face, pak se omlouvám). Mojí aktuálně nejoblíbenější je v odstínu  Do It Again z Topshopu. Má krásnou jemnou korálovou barvu, ale dá se s ní docílit i hodně výrazného efektu. Tvářenka je pudrová, výborně pigmentovaná, zbytečně nepráší a obsahuje drobné zlaté částečky, takže se lehce třpytí. Myslím, že je naprosto ideální na každodenní nošení a bude odstínem vyhovovat úplně každému. Dobře vypadá jak s úplně jemným líčením, tak i s výraznějším a já osobně ji nejraději kombinuju s tekutými očními linkami a rtěnkou MAC v odstínu Russian Red (to je mimochodem moje úplně nejoblíbenější rtěnka a určitě se v makeup favourites taky objeví). Nad touhle tvářenkou jsem hodně dlouho přemýšlela, obecně s kosmetikou z obchodů primárně zaměřench na módu nemám moc dobré zkušenosti. Jsem ale velice příjemně překvapená její kvalitou a nejspíš nebude jediným kosmetickým výrobkem, který jsem si v Topshopu koupila.

Jaký je váš oblíbený makeup? A jaký máte názor na kosmetiku z primárně fashion obchodů jako Topshop, H&M nebo Lindex, vyhovuje vám?

Chcete vědět víc nejen o mých oblíbených kosmetických produktech? Sledujte mě na instagramu @theneonbeast. A jako @theneonbeast mě najdete také na snapchatu. Dneska mám sraz s Petrou z The Taste of Violet a čeká nás i focení, ze kterého najdete video právě na mém snapchatu, tak ho nepropásněte! ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat